Allah affetsin. Orta okuldayken şişe cola kapaklarında 3 yıldız çıkarsa bir şişe kola bedava verirlerdi. 2 yıldız çıkan kapaklara pilot kalemle 3. Yıldızı çizip kola almışlığımız olmuştu... utandım kendimden...
Yetenek mi desem bilemedim. Allah affetsin hocam.
3 yıldızı çizen Fenere 4. Yıldızı da çizer bence. Ali Koça direkt yaz. Önün açık 😁
Uzun yıllar satış temsilciliği yaptım o dönem 2014 tu sanırım aynı iş yerinde bir kaç arkadaş kendileri bu kapak ve çubuklardan üretime başlamıştı. Sonunda yakalandılar ama birebir aynısını bastıklarına şahit oldum.
Demek her dönem varmış (:
eskiden ekonomi şimdikine göre 10 kat daha iyiydi hocam