Şimdi olsa örnek lehim makinasını kızdırıp kolaylıkla yapılabilirken eskiden buna benzer düzenbazlıklar yapılmıyor muydu?
Yani basit şekilde bedava kazanma yapılabilir bişey aslında (haram)
Eskiden insanlar düzenbazlıklara aklı mı yetmiyordu? Veya önemsenmiyor muydu? Yoksa eskiden de düzenbazlıklar var mıydı?

