• 29-05-2024, 23:37:13
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Eskiden dondurma yerdik ve çift çizgi çıkınca bedava kazanırdık. Çok sevinirdik.
    Şimdi olsa örnek lehim makinasını kızdırıp kolaylıkla yapılabilirken eskiden buna benzer düzenbazlıklar yapılmıyor muydu?
    Yani basit şekilde bedava kazanma yapılabilir bişey aslında (haram)
    Eskiden insanlar düzenbazlıklara aklı mı yetmiyordu? Veya önemsenmiyor muydu? Yoksa eskiden de düzenbazlıklar var mıydı?
  • 29-05-2024, 23:38:05
    #2
    Nerden aldıysan ona götür bu çubuğu
    • cl0ud
    • CtrL
    • JustCore
    cl0ud, CtrL, JustCore ve 8 kişi bunu beğendi.
    11 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2024, 23:38:40
    #3
    zamanında düşünemedik
  • 29-05-2024, 23:39:55
    #4
    Hocam öyle bir şey söyledin ki, çocukluk masumiyetim kayboldu.

    Eğer keşfetmiş olsaydım günde 20 tane sütlü çubuk dondurmadan yerdim. Küçük yaşta haramzade olurduk : o
  • 29-05-2024, 23:41:31
    #5
    Aklıma hiç gelmezdi hocam, eskiden insanlar bu kadar kötü düşünmüyordu bence
  • 29-05-2024, 23:41:57
    #6
    Hamile

    Benim yaşım buna yetmedi. Biz normal max bedavalarını alırdık, daha doğrusu alana kadar canımız çıkardı. Hala çözemedim sanki cebinden veriyormuş gibi niye mırın kırın ediyorlardı acaba.
    • TahsinCetinkaya
    • AFNaNTiK
    TahsinCetinkaya ve AFNaNTiK bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2024, 23:43:11
    #7
    Hiç aklımıza gelmiyordu eskiden zaten ucuzdu herşey bedava ayrı bir zevk katıyordu şimdilerde bedava olayı pek yok sanırım
  • 29-05-2024, 23:45:21
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden aldıysan ona götür bu çubuğu
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında düşünemedik
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle bir şey söyledin ki, çocukluk masumiyetim kayboldu.

    Eğer keşfetmiş olsaydım günde 20 tane sütlü çubuk dondurmadan yerdim. Küçük yaşta haramzade olurduk : o
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma hiç gelmezdi hocam, eskiden insanlar bu kadar kötü düşünmüyordu bence
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamile

    Benim yaşım buna yetmedi. Biz normal max bedavalarını alırdık, daha doğrusu alana kadar canımız çıkardı. Hala çözemedim sanki cebinden veriyormuş gibi niye mırın kırın ediyorlardı acaba.
    Amca dayı gibi bizden büyüklerin aklına mı gelmedi veya haram helal daha baskındı ondan mı acaba.
    Haram helali biliyorum ama dondurma için de düzenbazlıklar yapmam ama sistemin açığı çok kolay (:
  • 29-05-2024, 23:47:11
    #9
    Hocam en fazla taso var mı diye cipsleri kontrol ederdik o da kötü niyetten değil eskilere götürdün beni gece gece
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.