Nerden aldıysan ona götür bu çubuğu
Hocam öyle bir şey söyledin ki, çocukluk masumiyetim kayboldu.
Eğer keşfetmiş olsaydım günde 20 tane sütlü çubuk dondurmadan yerdim. Küçük yaşta haramzade olurduk : o
Aklıma hiç gelmezdi hocam, eskiden insanlar bu kadar kötü düşünmüyordu bence
Hamile
Benim yaşım buna yetmedi. Biz normal max bedavalarını alırdık, daha doğrusu alana kadar canımız çıkardı. Hala çözemedim sanki cebinden veriyormuş gibi niye mırın kırın ediyorlardı acaba.
Amca dayı gibi bizden büyüklerin aklına mı gelmedi veya haram helal daha baskındı ondan mı acaba.
Haram helali biliyorum ama dondurma için de düzenbazlıklar yapmam ama sistemin açığı çok kolay (: