Konu
Eskiden bedava dondurma kazanma olayı
29-05-2024, 23:52:30
#12
SemihCAN
Allah affetsin. Orta okuldayken şişe cola kapaklarında 3 yıldız çıkarsa bir şişe kola bedava verirlerdi. 2 yıldız çıkan kapaklara pilot kalemle 3. Yıldızı çizip kola almışlığımız olmuştu... utandım kendimden...