Allah affetsin. Orta okuldayken şişe cola kapaklarında 3 yıldız çıkarsa bir şişe kola bedava verirlerdi. 2 yıldız çıkan kapaklara pilot kalemle 3. Yıldızı çizip kola almışlığımız olmuştu... utandım kendimden...