• 13-05-2024, 13:15:47
    #10
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksiltme her araç yapıyor hocam, ama sıfır aldığım araçta yapacağını düşünmüyordum en azından bi 60-65bin kmde beklemiyordum


    10.000 kmde bakım yapacağız demişlerdi, 6250de sıfırlaması yağın bana da ilginç geldi. zorlamıyorum da aracı.


    benimkinde hiç yok


    kredi finansman konusunda destek çıkan tek firmaydı o yüzden aldım. iade etmek sıkıntı bir süreç olur


    1.4 easy plus


    kredisi biter bitmez volvo s80 alacağım hocam aklımdan geçen o. bmw de hemen kartel deliniyor
    Sorun çözümü için sekman attırmak lazım o da garantiyi bitiriyor
  • 13-05-2024, 13:25:08
    #11
    2019 yılında 1.4 Easy Fire sıfır model Egea Sedan almıştım. Kronik yağ eksiltme sorununu bildiğimden dolayı haftada bir kere sürekli yağ çubuğunu çekiyordum. Adana'dan trabzon'a seyahat ederken Toros arabanın beni korna çalarak sollaması sonrası geldim, iki dakika düşünmeden sattım. 6800 KM'de satmıştım aracı. 6000 küsürde yağ takviyesi yapmıştım. Eksiltiyordu. Bu kroniği bilerek aldım. Fiat'ın çözüm bulmaması konusunu hala anlayabilmiş değilim. Alınacak ise 1.3 multijet'i bundan sonra düşünenlere tavsiye ederim.
  • 13-05-2024, 13:28:51
    #12
    Kurumsal Üye
    oguzhangemma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona verdiğiniz sıfır para ile 2. El bir volvo veya bmw alsaydınız keyfinize bakardınız fiat çöp araba
    ona vereceği parayla aldığı volvo yada bmw ile sanayide akraba olmadığı usta kalmazdı.
    Ben olsam toyota honda alır keyfime bakardım
  • 13-05-2024, 13:30:00
    #13
    1.4 motorlarında kronik sorun, arkadaşımda da vardı bi açtık çubuk kupkuru, o da sattı arabayı
  • 13-05-2024, 13:49:15
    #14
    1.4 benzinliyse kronik yağ yakma sorunu var o sorunu radyatöün önüne yağ soğutucusu takarak çözüyorlar özel servisler

    geçmiş olsun
  • 13-05-2024, 14:13:51
    #15
    .best ONE 🏆
    Sizden bahsetmiyorum ama genel egea kullanıp savunanları anlamak cidden zor. Grupta gördüğüm kadarıyla tüm 1.4 benzinli egea araçlar 5000-6000de yağı sıfırlıyor. Bu eski 2.el bir araçta olsa (yağ soğutucu yine olmayan) araç satılmaz ustaya götürürsen motor yapılması gerek der ama anlamadığım egea olunca millet kronik sorun yok ekle geç garip bi durum o zaman yağ azaltan her araca yağ ekleyelim sıkıntısız çalışsın. Sıfır araba alıp her gün kaputu açıp yağ eklemek insanı deli eder. Allah yardımcınız olsun.
  • 13-05-2024, 15:11:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksiltme her araç yapıyor hocam, ama sıfır aldığım araçta yapacağını düşünmüyordum en azından bi 60-65bin kmde beklemiyordum
    haklısınız hocam yaftalamak için demiyorum tabii ki. içten yanmalı motorlar olağan bir durum yağ eksiltme ama fiat'in bu motorunda bariz kronik bir sorun. sağır sultan bile duydu tabiri yerindeyse. umarım çözüm bulabilirsiniz.
    belki bu video bir çözüm sunar:
    https://youtu.be/s0LDoyWsVns?si=9MqRbMRxXl0LVFjk
  • 13-05-2024, 21:32:32
    #17
    Muhtemelen ilk aldığında yağı azdı yoksa kolay kolay yağı bitmaz
  • 13-05-2024, 22:16:29
    #18
    araba uyari vermiyo mu yağ seviyesi düşük diye