Sizden bahsetmiyorum ama genel egea kullanıp savunanları anlamak cidden zor. Grupta gördüğüm kadarıyla tüm 1.4 benzinli egea araçlar 5000-6000de yağı sıfırlıyor. Bu eski 2.el bir araçta olsa (yağ soğutucu yine olmayan) araç satılmaz ustaya götürürsen motor yapılması gerek der ama anlamadığım egea olunca millet kronik sorun yok ekle geç garip bi durum o zaman yağ azaltan her araca yağ ekleyelim sıkıntısız çalışsın. Sıfır araba alıp her gün kaputu açıp yağ eklemek insanı deli eder. Allah yardımcınız olsun.