Hocam tüm mesajları tek tek okudum servise gittikten sonra aynı dediğiniz gibi oldu. yarım litre yağ eklendi ve çubuk yarıya geldi. 0km olduğu için rodajda bu tür şeylerle karşılaşılabiliyor dedi ve çubuğun kısa olduğunu söyledi. içimi rahatlatan servise giderken lastik basınç sensörünün hata vermesi oldu. Sensörler çalışıyor, içerisinde yağ var fakat yağ rodajda olduğu için bu şekilde eksiltme yapabilmekte olduğuydu. Mantıklı geldi 20.000'e kadar tekrar kontrollerini sağlayıp bakacağız. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim yağ soğutucuları öneren arkadaşlarda garanti dışı kalmaması için şuan öyle bir şey yapamıyoruz malesef
süreç aynen dediğim gibidir, nitekim serviste bunu teyit etmiş. kendimde 1.3ünden tut 1.6 dizeline kadar yıllardır egea kullandım, sadece 1.0 firefly motoruna ve hybridine sahip olamadım, şuan 1.4 kullanıyorum, yağ soğutucuyada bu araçta gerek yok, rodajda aşırı yağ eksiltir tüm araçlarda kabul edilen durum ilk 5000 km içinde zaten kontrole çağırma sebepleride bu ücretsiz yağınızı tamamlar sıvılarınızı kontrol eder gönderirler, ilk yağ bakımından sonra aşırı azalır 15 bin gibi komple keser, mevzu bahis burada opar yağ kullanmamak servisteki, gerekirse fiyat farkı verin kitapçıkta yazan selenia yağı koydurun, yada muadili motul, en kötü mobil 1 marka koydurun ama opar asla... isterseniz kendimin özelden güncel uconnect ekran fotolarını atabilirim benzinli arabada bile 6.0 - 6.2 ortalama ile geziyorum, yağ yakmamda ilk bakımdan sonra kaliteli yağ ile şuan sıfır ne koyulduysa aynı çizgide. lastik basınç sensörüne gelirsek, bu araçlarda lastiğin içinde bi sensör yok, direkt amortisörden verileri alıyor, bu güzel bişey 1-2 ps fark olunca set tuşuyla tolere edebilebiliyor, ancak cidden fark olduğunda lastiğin fazla aşınmasına sebep olacak seviyede indiğinde sönmüyor asla, renault grubu gibi 2 günde bir sarı işaret çıkmaz o yönden çok başarılı.