• 14-05-2024, 14:17:37
    #37
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz taktırmadım ama taktırmayı düşünüyorum. 30.000 küsür demişlerdi serviste takmaya
    https://www.tiktok.com/@teknikkariye...21637702077701

    hepsinde değil ama bir çoğunda bu şekilde maalesef. ben bu arkadaşı takip ediyorum. bir şeyler yapmaya çalışıyor.
  • 15-05-2024, 23:57:33
    #38
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tüm mesajları tek tek okudum servise gittikten sonra aynı dediğiniz gibi oldu. yarım litre yağ eklendi ve çubuk yarıya geldi. 0km olduğu için rodajda bu tür şeylerle karşılaşılabiliyor dedi ve çubuğun kısa olduğunu söyledi. içimi rahatlatan servise giderken lastik basınç sensörünün hata vermesi oldu. Sensörler çalışıyor, içerisinde yağ var fakat yağ rodajda olduğu için bu şekilde eksiltme yapabilmekte olduğuydu. Mantıklı geldi 20.000'e kadar tekrar kontrollerini sağlayıp bakacağız. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim yağ soğutucuları öneren arkadaşlarda garanti dışı kalmaması için şuan öyle bir şey yapamıyoruz malesef
    süreç aynen dediğim gibidir, nitekim serviste bunu teyit etmiş. kendimde 1.3ünden tut 1.6 dizeline kadar yıllardır egea kullandım, sadece 1.0 firefly motoruna ve hybridine sahip olamadım, şuan 1.4 kullanıyorum, yağ soğutucuyada bu araçta gerek yok, rodajda aşırı yağ eksiltir tüm araçlarda kabul edilen durum ilk 5000 km içinde zaten kontrole çağırma sebepleride bu ücretsiz yağınızı tamamlar sıvılarınızı kontrol eder gönderirler, ilk yağ bakımından sonra aşırı azalır 15 bin gibi komple keser, mevzu bahis burada opar yağ kullanmamak servisteki, gerekirse fiyat farkı verin kitapçıkta yazan selenia yağı koydurun, yada muadili motul, en kötü mobil 1 marka koydurun ama opar asla... isterseniz kendimin özelden güncel uconnect ekran fotolarını atabilirim benzinli arabada bile 6.0 - 6.2 ortalama ile geziyorum, yağ yakmamda ilk bakımdan sonra kaliteli yağ ile şuan sıfır ne koyulduysa aynı çizgide. lastik basınç sensörüne gelirsek, bu araçlarda lastiğin içinde bi sensör yok, direkt amortisörden verileri alıyor, bu güzel bişey 1-2 ps fark olunca set tuşuyla tolere edebilebiliyor, ancak cidden fark olduğunda lastiğin fazla aşınmasına sebep olacak seviyede indiğinde sönmüyor asla, renault grubu gibi 2 günde bir sarı işaret çıkmaz o yönden çok başarılı.
    • insoft
    insoft bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-05-2024, 00:32:05
    #39
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz taktırmadım ama taktırmayı düşünüyorum. 30.000 küsür demişlerdi serviste takmaya
    lpg düşünüyorsanız kesinlikle serviste taktırın hocam, beyin ve afr ayarları landrenzo egea ile tam uyumlu en başarılı olan marka şuan sadece fiat servislerinde. daha iyisini yapan yok, benzindemi lpgdemi olduğunu anlamazsınız, hatta lpgde daha iyi yürüdüğüne şahit olabilirsiniz. kendim full orjinalciyim benzinciyim. geçmiş mesajımdada yazdım ticaridede kullanan abilerimiz kardeşlerimiz var, 800.000 km küsür daha motor açmadan landrenzo lpg ile kullanan ticariler var geçmiş mesajımı tekrarlıyor gibi oldum farkındayım ama hatırlatmakta fayda var. 2021 sonrası makyajlı kasa benzinlilerde yada serviste orjinal landrenzo lpg takılı araçlarda sıfır sıkıntı...
    • insoft
    insoft bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.