2019 yılında 1.4 Easy Fire sıfır model Egea Sedan almıştım. Kronik yağ eksiltme sorununu bildiğimden dolayı haftada bir kere sürekli yağ çubuğunu çekiyordum. Adana'dan trabzon'a seyahat ederken Toros arabanın beni korna çalarak sollaması sonrası geldim, iki dakika düşünmeden sattım. 6800 KM'de satmıştım aracı. 6000 küsürde yağ takviyesi yapmıştım. Eksiltiyordu. Bu kroniği bilerek aldım. Fiat'ın çözüm bulmaması konusunu hala anlayabilmiş değilim. Alınacak ise 1.3 multijet'i bundan sonra düşünenlere tavsiye ederim.