Eksiltme her araç yapıyor hocam, ama sıfır aldığım araçta yapacağını düşünmüyordum en azından bi 60-65bin kmde beklemiyordum
10.000 kmde bakım yapacağız demişlerdi, 6250de sıfırlaması yağın bana da ilginç geldi. zorlamıyorum da aracı.
benimkinde hiç yok
kredi finansman konusunda destek çıkan tek firmaydı o yüzden aldım. iade etmek sıkıntı bir süreç olur
1.4 easy plus
kredisi biter bitmez volvo s80 alacağım hocam aklımdan geçen o. bmw de hemen kartel deliniyor
Sorun çözümü için sekman attırmak lazım o da garantiyi bitiriyor