insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eksiltme her araç yapıyor hocam, ama sıfır aldığım araçta yapacağını düşünmüyordum en azından bi 60-65bin kmde beklemiyordum


10.000 kmde bakım yapacağız demişlerdi, 6250de sıfırlaması yağın bana da ilginç geldi. zorlamıyorum da aracı.


benimkinde hiç yok


kredi finansman konusunda destek çıkan tek firmaydı o yüzden aldım. iade etmek sıkıntı bir süreç olur


1.4 easy plus


kredisi biter bitmez volvo s80 alacağım hocam aklımdan geçen o. bmw de hemen kartel deliniyor
Sorun çözümü için sekman attırmak lazım o da garantiyi bitiriyor