• 12-04-2024, 21:32:19
    #19
    Belediyeye dava açarsanız kamera kayıtları ile güzel bir tazminat alırsınız.
  • 12-04-2024, 21:33:47
    #20
    BayramBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediyeye dava açarsanız kamera kayıtları ile güzel bir tazminat alırsınız.
    Çok teşekkürler tazmin konularının yanında böyle bir sorunu ortadan da kaldırmak istiyorum teşekkürler tekrardan 🙏
  • 12-04-2024, 21:36:58
    #21
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler tazmin konularının yanında böyle bir sorunu ortadan da kaldırmak istiyorum teşekkürler tekrardan 🙏
    Ben olsam hiç üşenmem kamera kayıtlarını alır forumda haber ajanslarına video çektiren ücretli kişiler var onlara yazar haber yaptırır haber kanallarında paylaşır ardından onu da gider instagramda reklamlı post olarak çıkar panelden beğeniyi izlenmeyi patlatır belediyeye yazar çok yüksek Mevlalar teklif edip alırdım 😅
  • 12-04-2024, 21:44:29
    #22
    BayramBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam hiç üşenmem kamera kayıtlarını alır forumda haber ajanslarına video çektiren ücretli kişiler var onlara yazar haber yaptırır haber kanallarında paylaşır ardından onu da gider instagramda reklamlı post olarak çıkar panelden beğeniyi izlenmeyi patlatır belediyeye yazar çok yüksek Mevlalar teklif edip alırdım 😅
    Köy gibi bir yerdeyim hocam ya tarlanın ortası desem yeri hiç kamera kaydı yok
  • 12-04-2024, 22:19:13
    #23
    Bu konuya dair yarası olanlar; yayalar ve bisikler kullanıcıları. Bisikletliler olarak bu sorunu çözmeye çok çabaladık lakin çözüme kavuşturulmuyor. Hayvansever bir insanım, bende evimde birçok hayvana baktım fakat bu hayvanseverlikten bağımsız bir konu.. Bisiklet sürerken özellikle bende fobi oluşturdular, korkuyorum kaçıyorum duramayınca daha da saldırganlaşıyorlar.. Dışarda tabiri caizse içime katarcasına sevdiğim köpeklerin artık yanına korkarak yaklaşır oldum yaya ya da bisikletliyken fark etmiyor.. Bir gün bir köpek tarafından saldırıya uğrasam ve ölsem 5 dakika haberlere çıkıp yok olacağım. Bu sorunun kalıcı bir şekilde çözülmesi şart. Umarım bunu görebiliriz🙏🏽 Sürecin çözümünü sonradan paylaşırsanız da sevinirim..
  • 12-04-2024, 22:35:27
    #24
    çok geçmiş olsun.hep yazıyorum bir köpek çok üst düzey bir devlet yetkilisini,ailesini,akrabasını ısırmadıkça bu olay böyle sürenmecede kalacak gibi
  • 12-04-2024, 22:44:59
    #25
    En iyisi sanırım
    Geçmiş olsun hocam önemli bir sağlık sorunu yoktur umarım.
  • 12-04-2024, 22:50:44
    #26
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuya dair yarası olanlar; yayalar ve bisikler kullanıcıları. Bisikletliler olarak bu sorunu çözmeye çok çabaladık lakin çözüme kavuşturulmuyor. Hayvansever bir insanım, bende evimde birçok hayvana baktım fakat bu hayvanseverlikten bağımsız bir konu.. Bisiklet sürerken özellikle bende fobi oluşturdular, korkuyorum kaçıyorum duramayınca daha da saldırganlaşıyorlar.. Dışarda tabiri caizse içime katarcasına sevdiğim köpeklerin artık yanına korkarak yaklaşır oldum yaya ya da bisikletliyken fark etmiyor.. Bir gün bir köpek tarafından saldırıya uğrasam ve ölsem 5 dakika haberlere çıkıp yok olacağım. Bu sorunun kalıcı bir şekilde çözülmesi şart. Umarım bunu görebiliriz🙏🏽 Sürecin çözümünü sonradan paylaşırsanız da sevinirim..
    Elbette hocam mutlaka ekleme yapacağım 🙏 ama ne kadar çabalasak da nafile gibi duruyor dediğiniz gibi
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun.hep yazıyorum bir köpek çok üst düzey bir devlet yetkilisini,ailesini,akrabasını ısırmadıkça bu olay böyle sürenmecede kalacak gibi
    Kesinlikle üstad..
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam önemli bir sağlık sorunu yoktur umarım.
    Değerli yorumlarınız ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam ☺
  • 12-04-2024, 23:15:36
    #27
    Geçmiş olsun. Köpek lobisi yüzünden devletin, belediyenin eli kolu bağlı resmen. Tek çare yanınızda köpek kovucu sinyal cihazı taşımanız. İşe yarıyor denedim.