Bu konuya dair yarası olanlar; yayalar ve bisikler kullanıcıları. Bisikletliler olarak bu sorunu çözmeye çok çabaladık lakin çözüme kavuşturulmuyor. Hayvansever bir insanım, bende evimde birçok hayvana baktım fakat bu hayvanseverlikten bağımsız bir konu.. Bisiklet sürerken özellikle bende fobi oluşturdular, korkuyorum kaçıyorum duramayınca daha da saldırganlaşıyorlar.. Dışarda tabiri caizse içime katarcasına sevdiğim köpeklerin artık yanına korkarak yaklaşır oldum yaya ya da bisikletliyken fark etmiyor.. Bir gün bir köpek tarafından saldırıya uğrasam ve ölsem 5 dakika haberlere çıkıp yok olacağım. Bu sorunun kalıcı bir şekilde çözülmesi şart. Umarım bunu görebiliriz🙏🏽 Sürecin çözümünü sonradan paylaşırsanız da sevinirim..