BayramBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediyeye dava açarsanız kamera kayıtları ile güzel bir tazminat alırsınız.
Çok teşekkürler tazmin konularının yanında böyle bir sorunu ortadan da kaldırmak istiyorum teşekkürler tekrardan 🙏