Ben olsam hiç üşenmem kamera kayıtlarını alır forumda haber ajanslarına video çektiren ücretli kişiler var onlara yazar haber yaptırır haber kanallarında paylaşır ardından onu da gider instagramda reklamlı post olarak çıkar panelden beğeniyi izlenmeyi patlatır belediyeye yazar çok yüksek Mevlalar teklif edip alırdım 😅
Köy gibi bir yerdeyim hocam ya tarlanın ortası desem yeri hiç kamera kaydı yok