Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuya dair yarası olanlar; yayalar ve bisikler kullanıcıları. Bisikletliler olarak bu sorunu çözmeye çok çabaladık lakin çözüme kavuşturulmuyor. Hayvansever bir insanım, bende evimde birçok hayvana baktım fakat bu hayvanseverlikten bağımsız bir konu.. Bisiklet sürerken özellikle bende fobi oluşturdular, korkuyorum kaçıyorum duramayınca daha da saldırganlaşıyorlar.. Dışarda tabiri caizse içime katarcasına sevdiğim köpeklerin artık yanına korkarak yaklaşır oldum yaya ya da bisikletliyken fark etmiyor.. Bir gün bir köpek tarafından saldırıya uğrasam ve ölsem 5 dakika haberlere çıkıp yok olacağım. Bu sorunun kalıcı bir şekilde çözülmesi şart. Umarım bunu görebiliriz🙏🏽 Sürecin çözümünü sonradan paylaşırsanız da sevinirim..
Elbette hocam mutlaka ekleme yapacağım 🙏 ama ne kadar çabalasak da nafile gibi duruyor dediğiniz gibi
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok geçmiş olsun.hep yazıyorum bir köpek çok üst düzey bir devlet yetkilisini,ailesini,akrabasını ısırmadıkça bu olay böyle sürenmecede kalacak gibi
Kesinlikle üstad..
Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam önemli bir sağlık sorunu yoktur umarım.
Değerli yorumlarınız ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam ☺