• 28-02-2024, 01:01:53
    #10
    O firmada çok fazla yapılan bir uygulama genelde uygun fiyata satışa sunulan ürünlerde extra dikkat etmek gerekir. Son tüketim tarihi yakın ve bitirilmesi gereken ürün var iken tüketim tarihi daha uzun olan ürünlerde barkod hata veriyor...
  • 28-02-2024, 01:07:46
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu üst yönetimin baskısı ya da benzeri bir durum değil. Ürünler her zaman "İlk giren ilk çıkar" mantığı ile dizilir. Marketlerde de böyledir, restoranlarda da böyledir. Mesela bir hamburger siparişi verdiğinde hazırda en çok bekleyen hamburgerleri verirler. Gıda endüstrisinin neredeyse tamamında durum aynıdır. Tarihi geçmediği sürece bu uygulanır.
    Burada garip olan durum kasiyerin senin ürününü bahane ile geri götürüp skt’sine 2 gün kalan ürünü getirmesi. Yasal olarak süt ve süt ürünlerinin 2-3 gün kala toplanması gerekir zaten.
  • 28-02-2024, 01:10:50
    #12
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada garip olan durum kasiyerin senin ürününü bahane ile geri götürüp skt’sine 2 gün kalan ürünü getirmesi. Yasal olarak süt ve süt ürünlerinin 2-3 gün kala toplanması gerekir zaten.
    Tabiki o bahane çirkin olmuş. Benim demek istediğim pek çok market ve restoranda aynı mantığın var olması.
    • zerkalov
    zerkalov bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-02-2024, 01:12:36
    #13
    bunu ben bilinçli olarak yapıyorum sürekli her ürünü ileri tarihli alıyorum.eski tarihli olanları görsemde.başıma gelmedi böyle birşey.bana ses çıkarmadı kimse.çok oldu böyle alışverişim.sana denk gelmiş.geçmiş olsun iyi yapmışsın
  • 28-02-2024, 01:13:28
    #14
    Normalde zaten marketlerde ürün alırken tarihlerine mutlaka bakarım.
    Ön tarafa tarihi yaklaşanları koyuyorlar bu normaldir bir şey diyemem.
    Ama kasiyerin ürünü sizden alıp yakın tarihli ile değiştirmesi etik değil. Cidden tuhaf.

    Barkodun hata vermesi bilerek ayarladıkları bir şeyse eğer vahimlik durum.
  • 28-02-2024, 02:16:47
    #15
    Keşke ürünleri videoya alsaydınız
  • 28-02-2024, 04:43:50
    #16
    SKT az kalmış ürünleri satınca ekstra prim alıyorlar. Bu tüm büyük marketlerde böyledir.
  • 28-02-2024, 08:25:20
    #17
    Bunu yeni keşfetmiş olamazsiniz. Bu yıllardır böyle
  • 28-02-2024, 08:43:23
    #18
    SKT si daha uzun olan ürünleri satmak istemiyorsa o zaman rafa koymasın, müşteri SKT si yaklaşanları ister alır ister almaz o zaman. Ortada sorun kalmamış olur. Rafa koyupta satmamak kadar aptalca birşey olamaz.