bunu ben bilinçli olarak yapıyorum sürekli her ürünü ileri tarihli alıyorum.eski tarihli olanları görsemde.başıma gelmedi böyle birşey.bana ses çıkarmadı kimse.çok oldu böyle alışverişim.sana denk gelmiş.geçmiş olsun iyi yapmışsın