Normalde zaten marketlerde ürün alırken tarihlerine mutlaka bakarım.
Ön tarafa tarihi yaklaşanları koyuyorlar bu normaldir bir şey diyemem.
Ama kasiyerin ürünü sizden alıp yakın tarihli ile değiştirmesi etik değil. Cidden tuhaf.

Barkodun hata vermesi bilerek ayarladıkları bir şeyse eğer vahimlik durum.