jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada garip olan durum kasiyerin senin ürününü bahane ile geri götürüp skt’sine 2 gün kalan ürünü getirmesi. Yasal olarak süt ve süt ürünlerinin 2-3 gün kala toplanması gerekir zaten.
Tabiki o bahane çirkin olmuş. Benim demek istediğim pek çok market ve restoranda aynı mantığın var olması.