Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu üst yönetimin baskısı ya da benzeri bir durum değil. Ürünler her zaman "İlk giren ilk çıkar" mantığı ile dizilir. Marketlerde de böyledir, restoranlarda da böyledir. Mesela bir hamburger siparişi verdiğinde hazırda en çok bekleyen hamburgerleri verirler. Gıda endüstrisinin neredeyse tamamında durum aynıdır. Tarihi geçmediği sürece bu uygulanır.
Burada garip olan durum kasiyerin senin ürününü bahane ile geri götürüp skt’sine 2 gün kalan ürünü getirmesi. Yasal olarak süt ve süt ürünlerinin 2-3 gün kala toplanması gerekir zaten.