• 23-02-2024, 14:42:18
    #10
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınavlarda 1 fizik-matematik ortalamasıyla ilerleyen adamlarsınız, aya gidildiğine inanmanız garip olurdu.
  • 23-02-2024, 14:50:50
    #11
    Dünya düz.
  • 23-02-2024, 16:55:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    1* Ay yüzeyine baktığımızda her zaman aynı yüzünü görürüz. Yani binlerce yıldır ayın hep aynı yerini görüyoruz. Ve aya iniş yapan her araç mecburen GÖRÜŞ ALANIMIZ İÇİNDE.
    Benim kıytıtık fotoğraf makinesiyle bile ay yüzeyi çok yakından görünüyor. Ancak ne bayrak ne hurda ne başka bir şey gören var mı?

    Bildiğimiz ABD aya iniş yaptıysa mutlaka bayrak vs bırakır. Ki bakan herkes görsün. Ama buradan teleskopla vs dünyaya ait hiçbirşey görünmüyor. Görünseydi herkes video çekerdi.

    Buradan bakınca bomboş tertemiz bir ay görüyoruz.
  • 23-02-2024, 16:56:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sonuçta aya iniş yapan teknoloji var. Ancak aya inen gemileri dünyadan gösterecek teleskop yok. tamam yedik.
  • 23-02-2024, 16:59:26
    #14
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1* Ay yüzeyine baktığımızda her zaman aynı yüzünü görürüz. Yani binlerce yıldır ayın hep aynı yerini görüyoruz. Ve aya iniş yapan her araç mecburen GÖRÜŞ ALANIMIZ İÇİNDE.
    Benim kıytıtık fotoğraf makinesiyle bile ay yüzeyi çok yakından görünüyor. Ancak ne bayrak ne hurda ne başka bir şey gören var mı?

    Bildiğimiz ABD aya iniş yaptıysa mutlaka bayrak vs bırakır. Ki bakan herkes görsün. Ama buradan teleskopla vs dünyaya ait hiçbirşey görünmüyor. Görünseydi herkes video çekerdi.

    Buradan bakınca bomboş tertemiz bir ay görüyoruz.
    İroni mi ciddi mi anlamadım şu an? Gerçekten teleskop ile ay'a bakıp bayrak görebileceğini mi düşündün? Yanlış anlama da okuduktan sonra gülme krizine girdim.
  • 23-02-2024, 17:37:23
    #15
    Aşağı yukarı 100 cm boyundaki bayrağı (hem de dik bir şekilde dikilmiş) 380.000 km uzaktan teleskopla görmeye çalışanlar Size hubble bile yetmez
  • 24-02-2024, 02:24:43
    #16
    Aya gidenin kimin olduğunu bile bilmeden bu şekilde konu açarsanız daha bu ülkenin gelişmesini çok beklersiniz.

    Aya giden Nasa değil küçük özel bir şirket. Adamların bütçesi bile olmayan şirketleri aya yumuşak iniş yapıyor, biz hala ooo....
  • 24-02-2024, 08:15:36
    #17
    https://www.youtube.com/watch?v=oLmU9R2GE1g


    izle hocam.
  • 24-02-2024, 12:36:14
    #18
    Şu günün teknolojisi ile olmuş olsa gidildiğine inanırım ama maalesef insanlı bir yolculuk yapıldığına inanmıyorum.
    Şimdi adamlar uzaya çıkarken bile sürekli aksaklık ortaya çıkıyor, dönüşte bile gecikme yaşanıyor.
    Elon Musk milyar dolar yatırıyor onlarca denemeye rağmen güç bela füzeyi kaldırıp geri indiriyor, bunlar tek sefer de kalkıyor, aya konuyor, hiç bir aksaklık olmadan tekrardan dünyaya geri dönüyor.
    Aradan yarım asırdan fazla geçmiş birde neden tekrar insanlı seyahat yapılmıyor? Önünde ne gibi bir engel olabilir?
    Maalesef her şeye çok çabuk inanıyoruz.
    İkiz kulelere sırf uçak çarptı diye koca çelik konstrüksiyon bina yerle yeksan oldu diye inananlar bu yalanlara da inanmakta güçlük çekmiyor.