Aya İniş Yapıldı 🤔😂
22
●1.110
- 24-02-2024, 14:02:32TV icadı 1920 ler. Biz ilk TV yayini denemesini yaklasik 40 50 yil sonra yapmisiz. 1950 lerde adamların uzay ustasyonu vardı. Biz 70 yıl sonra onların istasyonundan onların roketi ile adam gönderiyoruz. Sonra çıkıp yoh yaw ameriganin oyunlari bunlar diyoruz. Ayın ikiye bölündüğüne inanırız ama.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2024, 14:19:16Ben Türkiye ile kıyaslama yapmadım ki? Kendileri ile kıyaslıyorum.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca söylediğim şeye cevap vermiyorsunuz mesajınızda.
Madem gittiler de başarılı bir şekilde yarım asır geçti neden 2. yada 3. kez gidilmedi? O gün kaynak bulundu da bugün mali kaynak mı yok? - 24-02-2024, 14:29:07Bu soru cevaplandı hocam defalarca. Gitmenin ne anlamı ne faydası var. Maliyetli iş. Biz bile sadece hazır sistemle 1 insan göndermek için 50 küsür milyon dolar verdik. O zamanlar sadece prestij için yapıldı bitti.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2024, 14:33:21Aya neden gildiğini bile anlamamış adam hala neden bir daha gidilmedi diye soruyor, çok gerekli olduğundan gidildiğini düşünüyor abd-sovyetler uzay yarışından bi haber. Aya insan göndermeye kim niye kaynak ayırsın tekrar, sovyetlerin uzaya ilk insanı göndermesine cevap verildi başarıldı ve bitti.