Ben Türkiye ile kıyaslama yapmadım ki? Kendileri ile kıyaslıyorum.
Ayrıca söylediğim şeye cevap vermiyorsunuz mesajınızda.
Madem gittiler de başarılı bir şekilde yarım asır geçti neden 2. yada 3. kez gidilmedi? O gün kaynak bulundu da bugün mali kaynak mı yok?
Bu soru cevaplandı hocam defalarca. Gitmenin ne anlamı ne faydası var. Maliyetli iş. Biz bile sadece hazır sistemle 1 insan göndermek için 50 küsür milyon dolar verdik. O zamanlar sadece prestij için yapıldı bitti.