constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Türkiye ile kıyaslama yapmadım ki? Kendileri ile kıyaslıyorum.
Ayrıca söylediğim şeye cevap vermiyorsunuz mesajınızda.
Madem gittiler de başarılı bir şekilde yarım asır geçti neden 2. yada 3. kez gidilmedi? O gün kaynak bulundu da bugün mali kaynak mı yok?
Bu soru cevaplandı hocam defalarca. Gitmenin ne anlamı ne faydası var. Maliyetli iş. Biz bile sadece hazır sistemle 1 insan göndermek için 50 küsür milyon dolar verdik. O zamanlar sadece prestij için yapıldı bitti.