TV icadı 1920 ler. Biz ilk TV yayini denemesini yaklasik 40 50 yil sonra yapmisiz. 1950 lerde adamların uzay ustasyonu vardı. Biz 70 yıl sonra onların istasyonundan onların roketi ile adam gönderiyoruz. Sonra çıkıp yoh yaw ameriganin oyunlari bunlar diyoruz. Ayın ikiye bölündüğüne inanırız ama.
Ben Türkiye ile kıyaslama yapmadım ki? Kendileri ile kıyaslıyorum.
Ayrıca söylediğim şeye cevap vermiyorsunuz mesajınızda.
Madem gittiler de başarılı bir şekilde yarım asır geçti neden 2. yada 3. kez gidilmedi? O gün kaynak bulundu da bugün mali kaynak mı yok?