Adamlar çatır çatır teknoloji üretiyor, inovasyon yapıyorlar. O sırada da elin 3. dünya ülkesi vatandaşı aya gidilmedi diye düşüne dursun. Herkesin derdi farklı tabi.
Adamlar çatır çatır teknoloji üretiyor, inovasyon yapıyorlar. O sırada da elin 3. dünya ülkesi vatandaşı aya gidilmedi diye düşüne dursun. Herkesin derdi farklı tabi.
Agzina saglik valla bunu düşünüyordum tam olarak. Millet sifir seviye bilgisiyle yorum yapip inanmiyormuş. Amerikanın da krikosundaydı...