omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 yıl önce aya canlı yayında görüntülerle iniş yapan amarika, şimdi tekrardan aya insansız iniş yapıyor ama 1 fotoğraf bile alamıyor

Hangisini yemeliyiz öncekini mi şimdikini mi?
yıllarca
stüdyo montaj diye adamları kizdirdiniz
artik size foto bile yok diyorlar : )))