50 yıl önce aya canlı yayında görüntülerle iniş yapan amarika, şimdi tekrardan aya insansız iniş yapıyor ama 1 fotoğraf bile alamıyor
Hangisini yemeliyiz öncekini mi şimdikini mi?
Rusyanın ay yüzeyine çakılmış Amerika iniş yapmış biz halen aya çıkıldımı cıkılmadımı bunu mu konuşalım