Aya gidenin kimin olduğunu bile bilmeden bu şekilde konu açarsanız daha bu ülkenin gelişmesini çok beklersiniz.

Aya giden Nasa değil küçük özel bir şirket. Adamların bütçesi bile olmayan şirketleri aya yumuşak iniş yapıyor, biz hala ooo....