Şu günün teknolojisi ile olmuş olsa gidildiğine inanırım ama maalesef insanlı bir yolculuk yapıldığına inanmıyorum.
Şimdi adamlar uzaya çıkarken bile sürekli aksaklık ortaya çıkıyor, dönüşte bile gecikme yaşanıyor.
Elon Musk milyar dolar yatırıyor onlarca denemeye rağmen güç bela füzeyi kaldırıp geri indiriyor, bunlar tek sefer de kalkıyor, aya konuyor, hiç bir aksaklık olmadan tekrardan dünyaya geri dönüyor.
Aradan yarım asırdan fazla geçmiş birde neden tekrar insanlı seyahat yapılmıyor? Önünde ne gibi bir engel olabilir?
Maalesef her şeye çok çabuk inanıyoruz.
İkiz kulelere sırf uçak çarptı diye koca çelik konstrüksiyon bina yerle yeksan oldu diye inananlar bu yalanlara da inanmakta güçlük çekmiyor.