1* Ay yüzeyine baktığımızda her zaman aynı yüzünü görürüz. Yani binlerce yıldır ayın hep aynı yerini görüyoruz. Ve aya iniş yapan her araç mecburen GÖRÜŞ ALANIMIZ İÇİNDE.
Benim kıytıtık fotoğraf makinesiyle bile ay yüzeyi çok yakından görünüyor. Ancak ne bayrak ne hurda ne başka bir şey gören var mı?
Bildiğimiz ABD aya iniş yaptıysa mutlaka bayrak vs bırakır. Ki bakan herkes görsün. Ama buradan teleskopla vs dünyaya ait hiçbirşey görünmüyor. Görünseydi herkes video çekerdi.
Buradan bakınca bomboş tertemiz bir ay görüyoruz.