• 16-02-2024, 15:50:54
    #28
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok suriyeli vardı ne haldedir şimdi bilmiyorum ondan dedim
    Biraz üzüldüm ileriye dönük yatırım olmadı o zaman.
  • 16-02-2024, 15:52:00
    #29
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz üzüldüm ileriye dönük yatırım olmadı o zaman.
    Bu ekonomide ev almışsınız daha ne olsun hocam, hiç üzülmenize gerek yok ne olursa olsun ev evdir hayırlı olsun
  • 16-02-2024, 15:52:25
    #30
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla böyle bir şey olduğunu bilmiyordum birisi aracı oldu arabamı sattım aldım. Sıfır 3+1 daire. Kasım ayında kiraya verdim ki kiracıyı da görmedim 😀
    Hayırlı olsun kaça aldınız kaça kiraya verdiniz hocam? Oralarda kiralar düşük ankara ortalamasına göre

    Kiracı suriyelidir büyük ihtimal hocam semtin yarısı suriyeli çünkü Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez
  • 16-02-2024, 15:54:32
    #31
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl kontrat yaptım, 2 yıllık peşin ödeyeceğimi söyledim ve iban istedim, tahliye taahhütnamesi imzaladım, beni arayıp diyor ki findeksinize bakıp döneceğiz. Silker misin sabaha mı bırakırsın
    öyle durumda telefonda bırakılmazdı
  • 16-02-2024, 16:01:45
    #32
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kaça aldınız kaça kiraya verdiniz hocam? Oralarda kiralar düşük ankara ortalamasına göre

    Kiracı suriyelidir büyük ihtimal hocam semtin yarısı suriyeli çünkü Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez
    8k kira anlaştık çok mu dedim bilmiyorum ama depozito almadım. Yok Türk. Satıp İstanbuldan almayı düşünerek aldım ama sonra anladım ki aynı değer etmiyor. Çok şükür şuan iyi
  • 16-02-2024, 18:06:35
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla ki. Şikayet ederek bi yere ulaşamayız, o konuda haklısınız.
    Bu akıl olduğu sürece kiralar 50 bine kadar çıkarırtıcaz inşallah. Sabredelim daha çok güzel günler gelecek ev sahipleri olarak da zengin olacaz. Sonuçta kiracılar şikayet etmiyor bu durumdan memnunlar.
  • 16-02-2024, 18:25:03
    #34
    Bende kiracıyım ama devlet hata yaptı boş yere sıkıştırdı serbest piyasayı birkaç krizli olayda olunca her ev sahibi çıkarma,fiyat problemleri vs.. konusunda otomatik paranoyak hale geldi.
  • 16-02-2024, 18:28:28
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu akıl olduğu sürece kiralar 50 bine kadar çıkarırtıcaz inşallah. Sabredelim daha çok güzel günler gelecek ev sahipleri olarak da zengin olacaz. Sonuçta kiracılar şikayet etmiyor bu durumdan memnunlar.
    Sabaha kadar ağla, değişen ne? Biz ne anlatıyoruz, sen ne anlıyorsun. Bi önceki yorumda ne yazmışım bak bakalım.
  • 16-02-2024, 18:32:18
    #36
    Bu aslında durmayacak göreceksiniz daha çok artacak
    daha çok zorlaşacak

    umarım yanılırım