Reinga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kiralık ev yok olanda çok şey istiyor...
62
●4.286
- 16-02-2024, 15:52:00Bu ekonomide ev almışsınız daha ne olsun hocam, hiç üzülmenize gerek yok ne olursa olsun ev evdirfatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun
- 16-02-2024, 15:52:25Hayırlı olsun kaça aldınız kaça kiraya verdiniz hocam? Oralarda kiralar düşük ankara ortalamasına görefatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiracı suriyelidir büyük ihtimal hocam semtin yarısı suriyeli çünkü
Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez
- 16-02-2024, 15:54:32öyle durumda telefonda bırakılmazdıSEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 16:01:458k kira anlaştık çok mu dedim bilmiyorum ama depozito almadım. Yok Türk. Satıp İstanbuldan almayı düşünerek aldım ama sonra anladım ki aynı değer etmiyor. Çok şükür şuan iyimasterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 18:06:35Bu akıl olduğu sürece kiralar 50 bine kadar çıkarırtıcaz inşallah. Sabredelim daha çok güzel günler gelecek ev sahipleri olarak da zengin olacaz. Sonuçta kiracılar şikayet etmiyor bu durumdan memnunlar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 18:28:28Sabaha kadar ağla, değişen ne? Biz ne anlatıyoruz, sen ne anlıyorsun. Bi önceki yorumda ne yazmışım bak bakalım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 18:32:18Bu aslında durmayacak göreceksiniz daha çok artacak
daha çok zorlaşacak
umarım yanılırım
Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez