masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kaça aldınız kaça kiraya verdiniz hocam? Oralarda kiralar düşük ankara ortalamasına göre

Kiracı suriyelidir büyük ihtimal hocam semtin yarısı suriyeli çünkü Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez
8k kira anlaştık çok mu dedim bilmiyorum ama depozito almadım. Yok Türk. Satıp İstanbuldan almayı düşünerek aldım ama sonra anladım ki aynı değer etmiyor. Çok şükür şuan iyi