SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl kontrat yaptım, 2 yıllık peşin ödeyeceğimi söyledim ve iban istedim, tahliye taahhütnamesi imzaladım, beni arayıp diyor ki findeksinize bakıp döneceğiz. Silker misin sabaha mı bırakırsın
öyle durumda telefonda bırakılmazdı