Valla böyle bir şey olduğunu bilmiyordum birisi aracı oldu arabamı sattım aldım. Sıfır 3+1 daire. Kasım ayında kiraya verdim ki kiracıyı da görmedim 😀
Hayırlı olsun kaça aldınız kaça kiraya verdiniz hocam? Oralarda kiralar düşük ankara ortalamasına göre
Kiracı suriyelidir büyük ihtimal hocam semtin yarısı suriyeli çünkü

Yani sonuçta ev evdir kira getirisi de var ama fazla artmasını gelişmesini vs beklemeyin zaten gelişeceği kadar gelişti daha da gelişmez