Bu akıl olduğu sürece kiralar 50 bine kadar çıkarırtıcaz inşallah. Sabredelim daha çok güzel günler gelecek ev sahipleri olarak da zengin olacaz. Sonuçta kiracılar şikayet etmiyor bu durumdan memnunlar.
Sabaha kadar ağla, değişen ne? Biz ne anlatıyoruz, sen ne anlıyorsun. Bi önceki yorumda ne yazmışım bak bakalım.