Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla ki. Şikayet ederek bi yere ulaşamayız, o konuda haklısınız.
Bu akıl olduğu sürece kiralar 50 bine kadar çıkarırtıcaz inşallah. Sabredelim daha çok güzel günler gelecek ev sahipleri olarak da zengin olacaz. Sonuçta kiracılar şikayet etmiyor bu durumdan memnunlar.