• 22-01-2024, 08:15:06
    #1
    Bir dostum şöyle demişti;

    Düşündün mü?
    -Evet
    Karar verdin mi?
    -Evet
    Yapman gerekenden emin misin?
    -Evet
    O halde bir daha düşünme. Harekete geç ya da düşünmeyi bırak. Çünkü bir konuda karar alıyorsan ya harekete geçersin ya da aynı şeyi düşünmezsin. Bu yalnızca seni yorar. Düşün, karar ver, emin ol, harekete geç ya da bir daha düşünme.

    ***Görmezden geldiğim her an için o kadar pişman oldum ki bu inceliği, umarım bu sizin bir işinize yarar, bir şekilde size dokunur, benim defalarca yaptığım hatalara düşmezsiniz ve inanın bana gerçek bundan ibaret. Önemseyip de görmezden geldiğimiz bazı şeyler sadece. Hepsi bu.

    İyi forumlar.
  • 22-01-2024, 08:22:36
    #2
    KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dostum şöyle demişti;

    Düşündün mü?
    -Evet
    Karar verdin mi?
    -Evet
    Yapman gerekenden emin misin?
    -Evet
    O halde bir daha düşünme. Harekete geç ya da düşünmeyi bırak. Çünkü bir konuda karar alıyorsan ya harekete geçersin ya da aynı şeyi düşünmezsin. Bu yalnızca seni yorar. Düşün, karar ver, emin ol, harekete geç ya da bir daha düşünme.

    ***Görmezden geldiğim her an için o kadar pişman oldum ki bu inceliği, umarım bu sizin bir işinize yarar, bir şekilde size dokunur, benim defalarca yaptığım hatalara düşmezsiniz ve inanın bana gerçek bundan ibaret. Önemseyip de görmezden geldiğimiz bazı şeyler sadece. Hepsi bu.

    İyi forumlar.
    Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
  • 22-01-2024, 08:26:07
    #3
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
    Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki
  • 22-01-2024, 08:26:09
    #4
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
    Biraz sinirlenmiş galiba ard arda açtığına göre
  • 22-01-2024, 08:27:36
    #5
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki
    Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konuları
  • 22-01-2024, 08:28:44
    #6
    Bir şey düşünüyorum. Yapmadığım her gün için vicdani bir yükle uyanıyorum. Halbuki düşünmeden başla değil mi? Erteledikçe yük oluyor insana.
  • 22-01-2024, 08:29:29
    #7
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konuları
    O zaman kusura bakmayınız hocam , ben foruma sabah sağ ayağım ile girince yalnızca 5-6 konusunu gördüm ancak dediğiniz gibiyse birazcık abartı olmuş olabilir
    İyi forumlar diliyorum
  • 22-01-2024, 08:31:08
    #8
    Yapacağınızdan emin olmanız onun doğru ve tekrar düşünmeden harekete geçilmesini meşru kılmaz.
  • 22-01-2024, 08:33:35
    #9
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sinirlenmiş galiba ard arda açtığına göre
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konuları
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman kusura bakmayınız hocam , ben foruma sabah sağ ayağım ile girince yalnızca 5-6 konusunu gördüm ancak dediğiniz gibiyse birazcık abartı olmuş olabilir
    İyi forumlar diliyorum
    Eğer bir rahatsızlık verdiysem affola, çok özür diliyorum. Açtığım konuların konseptleri birbirlerinden farklı olduğundan mecburi olarak tekli konular açmak zorunda kaldım. Hepsi birbirinden bağımsız içerikler içeriyor. Yine rahatsızlık verdiğim için kendimce üzüldüm.