fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki
CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz sinirlenmiş galiba ard arda açtığına göre
fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konuları
Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman kusura bakmayınız hocam , ben foruma sabah sağ ayağım ile girince yalnızca 5-6 konusunu gördüm ancak dediğiniz gibiyse birazcık abartı olmuş olabilir
İyi forumlar diliyorum
Eğer bir rahatsızlık verdiysem affola, çok özür diliyorum. Açtığım konuların konseptleri birbirlerinden farklı olduğundan mecburi olarak tekli konular açmak zorunda kaldım. Hepsi birbirinden bağımsız içerikler içeriyor. Yine rahatsızlık verdiğim için kendimce üzüldüm.