Bir dostum şöyle demişti;
Düşündün mü?
-Evet
Karar verdin mi?
-Evet
Yapman gerekenden emin misin?
-Evet
O halde bir daha düşünme. Harekete geç ya da düşünmeyi bırak. Çünkü bir konuda karar alıyorsan ya harekete geçersin ya da aynı şeyi düşünmezsin. Bu yalnızca seni yorar. Düşün, karar ver, emin ol, harekete geç ya da bir daha düşünme.
***Görmezden geldiğim her an için o kadar pişman oldum ki bu inceliği, umarım bu sizin bir işinize yarar, bir şekilde size dokunur, benim defalarca yaptığım hatalara düşmezsiniz ve inanın bana gerçek bundan ibaret. Önemseyip de görmezden geldiğimiz bazı şeyler sadece. Hepsi bu.
İyi forumlar.
Görmezden Geldiğimiz Bazı İncelikler
10
●526
- 22-01-2024, 08:22:36Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 08:26:07Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii kifermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 08:26:09Biraz sinirlenmiş galiba ard arda açtığına görefermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 08:27:36Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konularıNetlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 08:29:29O zaman kusura bakmayınız hocam , ben foruma sabah sağ ayağım ile girince yalnızca 5-6 konusunu gördüm ancak dediğiniz gibiyse birazcık abartı olmuş olabilirfermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi forumlar diliyorum - 22-01-2024, 08:33:35fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNetlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEğer bir rahatsızlık verdiysem affola, çok özür diliyorum. Açtığım konuların konseptleri birbirlerinden farklı olduğundan mecburi olarak tekli konular açmak zorunda kaldım. Hepsi birbirinden bağımsız içerikler içeriyor. Yine rahatsızlık verdiğim için kendimce üzüldüm.Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle