Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki
Hocam ana sayfada peş peşe 17 konu açıldığı için evet diğer kullanicilarin konularini baltalanmış oluyor tüm sayfada tek bir kişinin konuları