fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki