Konu
Görmezden Geldiğimiz Bazı İncelikler
22-01-2024, 08:26:07
#3
Netlack
fermayil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?
Bence özgürce kullansın hocam bir zararı yok diye düşünüyorum , kimseyi baltalamadığı sürece tabii ki