KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir dostum şöyle demişti;

Düşündün mü?
-Evet
Karar verdin mi?
-Evet
Yapman gerekenden emin misin?
-Evet
O halde bir daha düşünme. Harekete geç ya da düşünmeyi bırak. Çünkü bir konuda karar alıyorsan ya harekete geçersin ya da aynı şeyi düşünmezsin. Bu yalnızca seni yorar. Düşün, karar ver, emin ol, harekete geç ya da bir daha düşünme.

***Görmezden geldiğim her an için o kadar pişman oldum ki bu inceliği, umarım bu sizin bir işinize yarar, bir şekilde size dokunur, benim defalarca yaptığım hatalara düşmezsiniz ve inanın bana gerçek bundan ibaret. Önemseyip de görmezden geldiğimiz bazı şeyler sadece. Hepsi bu.

İyi forumlar.
Merhaba hocam bu kadar konu açmanız abartı değil mi ?