• 18-01-2024, 18:52:24
    #82
    Sanalgezgin57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ülkeye göç ettiniz hocam.
    Amerika ♥️
  • 18-01-2024, 20:01:46
    #83
    R10 Sigortacısı
    ebahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kurgu. 33 yıldır ticaretle uğraşan adam en az 60 yaşındadır 60 yaşındaki amca bırak r10 kullanmayı facebooka bile giremez, kaldı ki bu ülke 2002 krizini atlattı 15 temmuzdan, koronadan geçtik 33 senede asgari ücret bin kere zamlandı o kadar zaman batmadında şimdi mi battın ? asgari ücret zamlanırsa sattığına zam yaparsın sorun ortadan kalkar herkes bu şekilde yapıyor. Memurlar vs %50 zam aldı milletin cebine para girdi, kendi çevremde asgari ücret zamlandı diye batan battığını duyduğum kimse yok.
    Hocam senin yaptığın hesabı seveyim. Okuduğunu dahi anlayamamışsım ama görüş belirtme cesaretine sahipsin. Adam baba mesleği yazmış. Bunun neresini anlamadın? Hadi oonu geçtim 18 inde ticarete atılamıyor mu insan? Hiç matematik dersi almadın mı? Muhtemelen onuda aldın ama anlamadın dimi...
  • 18-01-2024, 20:03:20
    #84
    Hakkınızda hayırlı hocam. Kurulu düzen ve belli başlı şeyler'de olduğu bu durum ne kadar sizin yerinizde olsakta anlayamayız ama Vereceğimiz bir destek vardı yardımcı olmak isteriz.

    Ayrıca o gülücük atan ve bazı şeyleri görmeyen 2 IQ derecesi 10 puan olan arkadaşlara takılmayın ki zaten bu kadar iş ile takılmadığınızı biliyorum. Ne yazık ki böyle insanlarla aynı havayı solumak bile üzücü.
  • 18-01-2024, 20:14:11
    #85
    merhaba

    öncelikle çok geçmiş olsun hocam. malesef ki 2023 yılı içerisinde bir çok firma kepenk indirdi. bunlardan birisi de biziz... rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah.
  • 18-01-2024, 20:37:14
    #86
    Administrator
    Geçmiş olsun, gerçekten üzücü bir durum.
    Umarım daha kazançlı işler nasip olur.
  • 18-01-2024, 20:50:39
    #87
    geçen ay bende dükkanımı kapattım şimdi bir abimizin yanında çalışıyorum aynı işi yapıyorum. vakti zamanında gel beraber çalışalım demişti kabul etmedim şimdi maaşlı elemanı oldum. alışma süreci devam ediyor benimde içim burkuldu ama bir taraftan keşke 2018 kur krizinde kapatsaydım diyorum ha düzelir şimdi düzelir bu seneyi atlatalım yaza her şey güzel olacak derken her şey çok daha kötü oldu. Kış gelir millet doğalgaz yakar para kalmaz, ilkbaharda biraz iş olur, yaz olur okullar kapanır herkes bir yerlere veya köyüne gider insan olmaz, okul açılır kırtasiye alışverişi olur okul kıyafeti vs. yine kimsede para kalmaz, kış olur doğalgaz yakar para kalmaz... çok saçma bir döngüde çırpınıp duruyoruz. yurtdışına gidecek imkanım olsaydı 1 saniye bile burada durmazdım maalesef çekecek çilemiz varmış. bu ülkede kalanlar evvelden zengin değilse en düşük PC konfigürasyonu ile ultra hard modda oynamaya devam edecek gelecek çok karanlık. İşin iyi tarafından bakarsak esnaflık ticaret yapmış biri insanları çok iyi anlar ve insan sarrafı olur. Beyaz yakalı olarak bir yerde çalışan veya memurların sahip olmadığı farklı bakış açısına sahiptir ve bir şekilde hayatta kalabilir. Maddi ve duygusal olarak hasar tespiti yaptıktan sonra aynı sektörde veya yan sektörlerde yeniden başlayabilirsiniz. Sahip olduğunuz müşteri portföyü ve pazarı bir şekilde paraya çevirebilirsiniz ama önce hasar tespiti yapmanızı öneririm. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
  • 18-01-2024, 22:39:49
    #88
    Dostum Allah yardımcın olsun, Allah inanlar ile beraberdir. Güzel günler yakındır, içini ferah tut.
  • 18-01-2024, 23:01:28
    #89
    Hepinizden Allah razı olsun...
  • 18-01-2024, 23:15:25
    #90
    ilçede 7-8k güzel para diyenler var. ne yiyor iciyorlar ekmek mi daha ucuz et mi kuru bakliyat mı ? ciddi ciddi soruyorum bunu.
    ucuz n e kira var ne gıda var ne mazot var her sey aynı oranda zamlanıp duruyor
    değil minimum 30k cocugu olana 50 k yetmez. cocuklar makarna patatesle mi buyusun kof mu olsunlar B 12 leri olmasın mı hic.

    zarar eden işletmede direnmemek saglıklıdır benim bir arkadasım bana sey demisti siz Türkler aşırı onurlu gururlusunuz. Batarsınız malınızı satmazsınız banka el koyar üç paraya satar.
    e 3 kurusa satarsa borcunuz kapanmaz hala borcunuz dvm eder.(borcu karsılamaz ki.)

    işletme büyümek zorundadır. bu işletme varlıgı ile alakalı en elzem konudur. büyüyemiyorsa yerinde saymıyordur küçülüyordur hele hele bizim gibi kur hassas karınsa...
    yani aslen sizin isletme uzun suredir kuculurken sonunda bariz zarar da yazmıs. yani aslen kapatmakta geç kalmıs olabilirsiniz maalesef

    işletme kapanırsa kapanır. ticareti bilen insan illa bir yerden geri döner baslar. hatta hatta keske kömürün yanında kombi isine baslasaymıssınız. cok da zor iş sayılmaz. musteri portfoyu varsa sektor yine ısıtmadan devam edermis.

    Allah rızık verir. Kimse aç maç kalmaz. Ama bu dediğim kuru ekmek olur ama olur.

    Bol çalışma bol beyin fırtınası bol dua.
    Allah Hayırlı Kapılar Açsın İnşallah.