Hakkınızda hayırlı hocam. Kurulu düzen ve belli başlı şeyler'de olduğu bu durum ne kadar sizin yerinizde olsakta anlayamayız ama Vereceğimiz bir destek vardı yardımcı olmak isteriz.

Ayrıca o gülücük atan ve bazı şeyleri görmeyen 2 IQ derecesi 10 puan olan arkadaşlara takılmayın ki zaten bu kadar iş ile takılmadığınızı biliyorum. Ne yazık ki böyle insanlarla aynı havayı solumak bile üzücü.