ebahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel kurgu. 33 yıldır ticaretle uğraşan adam en az 60 yaşındadır 60 yaşındaki amca bırak r10 kullanmayı facebooka bile giremez, kaldı ki bu ülke 2002 krizini atlattı 15 temmuzdan, koronadan geçtik 33 senede asgari ücret bin kere zamlandı o kadar zaman batmadında şimdi mi battın ? asgari ücret zamlanırsa sattığına zam yaparsın sorun ortadan kalkar herkes bu şekilde yapıyor. Memurlar vs %50 zam aldı milletin cebine para girdi, kendi çevremde asgari ücret zamlandı diye batan battığını duyduğum kimse yok.
Hocam senin yaptığın hesabı seveyim. Okuduğunu dahi anlayamamışsım ama görüş belirtme cesaretine sahipsin. Adam baba mesleği yazmış. Bunun neresini anlamadın? Hadi oonu geçtim 18 inde ticarete atılamıyor mu insan? Hiç matematik dersi almadın mı? Muhtemelen onuda aldın ama anlamadın dimi...