ilçede 7-8k güzel para diyenler var. ne yiyor iciyorlar ekmek mi daha ucuz et mi kuru bakliyat mı ? ciddi ciddi soruyorum bunu.
ucuz n e kira var ne gıda var ne mazot var her sey aynı oranda zamlanıp duruyor
değil minimum 30k cocugu olana 50 k yetmez. cocuklar makarna patatesle mi buyusun kof mu olsunlar B 12 leri olmasın mı hic.
zarar eden işletmede direnmemek saglıklıdır benim bir arkadasım bana sey demisti siz Türkler aşırı onurlu gururlusunuz. Batarsınız malınızı satmazsınız banka el koyar üç paraya satar.
e 3 kurusa satarsa borcunuz kapanmaz hala borcunuz dvm eder.(borcu karsılamaz ki.)
işletme büyümek zorundadır. bu işletme varlıgı ile alakalı en elzem konudur. büyüyemiyorsa yerinde saymıyordur küçülüyordur hele hele bizim gibi kur hassas karınsa...
yani aslen sizin isletme uzun suredir kuculurken sonunda bariz zarar da yazmıs. yani aslen kapatmakta geç kalmıs olabilirsiniz maalesef
işletme kapanırsa kapanır. ticareti bilen insan illa bir yerden geri döner baslar. hatta hatta keske kömürün yanında kombi isine baslasaymıssınız. cok da zor iş sayılmaz. musteri portfoyu varsa sektor yine ısıtmadan devam edermis.
Allah rızık verir. Kimse aç maç kalmaz. Ama bu dediğim kuru ekmek olur ama olur.
Bol çalışma bol beyin fırtınası bol dua.
Allah Hayırlı Kapılar Açsın İnşallah.