geçen ay bende dükkanımı kapattım şimdi bir abimizin yanında çalışıyorum aynı işi yapıyorum. vakti zamanında gel beraber çalışalım demişti kabul etmedim şimdi maaşlı elemanı oldum. alışma süreci devam ediyor benimde içim burkuldu ama bir taraftan keşke 2018 kur krizinde kapatsaydım diyorum ha düzelir şimdi düzelir bu seneyi atlatalım yaza her şey güzel olacak derken her şey çok daha kötü oldu. Kış gelir millet doğalgaz yakar para kalmaz, ilkbaharda biraz iş olur, yaz olur okullar kapanır herkes bir yerlere veya köyüne gider insan olmaz, okul açılır kırtasiye alışverişi olur okul kıyafeti vs. yine kimsede para kalmaz, kış olur doğalgaz yakar para kalmaz... çok saçma bir döngüde çırpınıp duruyoruz. yurtdışına gidecek imkanım olsaydı 1 saniye bile burada durmazdım maalesef çekecek çilemiz varmış. bu ülkede kalanlar evvelden zengin değilse en düşük PC konfigürasyonu ile ultra hard modda oynamaya devam edecek gelecek çok karanlık. İşin iyi tarafından bakarsak esnaflık ticaret yapmış biri insanları çok iyi anlar ve insan sarrafı olur. Beyaz yakalı olarak bir yerde çalışan veya memurların sahip olmadığı farklı bakış açısına sahiptir ve bir şekilde hayatta kalabilir. Maddi ve duygusal olarak hasar tespiti yaptıktan sonra aynı sektörde veya yan sektörlerde yeniden başlayabilirsiniz. Sahip olduğunuz müşteri portföyü ve pazarı bir şekilde paraya çevirebilirsiniz ama önce hasar tespiti yapmanızı öneririm. Allah hepimizin yardımcısı olsun.