• 10-01-2024, 23:34:55
    #10
    Bu şekilde bütçesi düşük olduğu değil iş verdiği kişinin yaptığı işin kolay olduğunu ima eder. Bütçesi az ise onu belirtmesi daha doğru olur.

    Ayrıca, Admob ile tasarım aynı kefeye koyamayız.



    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oradaki yazının amacı bütçem az, çok özenilmeden yapılmış bir iş gibi anlam taşıyor. Ve neden yasak gelsin ki? yerinde kullanılırsa gayet basittir. Bende kullanıyorum. Bana biri, admob reklam eklenecek basit bi iş dese, evet basit derim. Sonuçta kendisi dökümanlara bakıp yapabilir ama uğraşmayıp bana yaptırmayı tercih eder. Tasarım konusunda da böyle. Tasarımcıları da anlamak çok güç, basite basit diyiverin çok zor değil.
  • 10-01-2024, 23:36:25
    #11
    Örnek olarak basit bir CSS işi verilecek başlığıyla konu açmak gayet normal.

    Renk, font, pozisyon veya boyut gibi şeyleri değiştirmek istiyorumdur bu terim kullanırım.
    Ama gibi mobil uyumlu olmayan siteyi responsive hale getirmek içinde kullanmam. Basit işe basit demek lazım.
  • 10-01-2024, 23:36:28
    #12
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence admob'a reklam eklemek ile "basit bir logo" tasarlamak aynı şey mi? Basit bir logo olur mu? O basit bir logoyu yapabilmek için aylarca araştırma yapılıp, kreatif bakış açısı geliştirip, yaratıcılığını geliştiren insanlar var. Basit bir logoysa girsin canvaya kendisi yapsın.
    Evet aynı şey. Kodlama bilgisi tasarımdan daha zordur. Tasarım yeteneğe dayalı, kodlama bilgiye dayalıdır ki konumuz bu değil. Basit logo deniliyorsa, her hangi bi şekilde yapılmış bir logo isteğidir. Gelişmiş profesyonel bi iş arayan kişi zaten öncesinde bi araştırma yapar iyi bir bütçe ayırır. Ama anlık lazım olan bi işi siz 3 saatte teslim ediyorsanız o iş basittir. Kişiye göre değil, size göre basit olan iş...

    İşinin ehli olan kişi, neyin basit olup olmadığını bilir zaten buna gücenmek alınmak niye onu anlamadım.
  • 10-01-2024, 23:39:43
    #13
    sözüm meclisten dışarı dün veya önceki gün özürlü bi vatandaş 20-30 script kurulacak scriptlerdeki hatalar giderilecek iş sonunda ödeme yapılacak rakam toplam 500 tl demişti.

    tam ağzıma geldi ben sana bin gönderiyimde bi daha konu açma diyecem ama la havle ya sabır dedim geçtim.

    sonrada konu açarlar filanca beni dolandırdı (haklı ardaşaları tenzih ediyorum)

    bazen ciddi ciddi sorguluyorum, bir işi veya hizmeti veya ürünü ederinin çok altında almaya çalışan dolandırıcımıdır diye...
  • 10-01-2024, 23:40:27
    #14
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde bütçesi düşük olduğu değil iş verdiği kişinin yaptığı işin kolay olduğunu ima eder. Bütçesi az ise onu belirtmesi daha doğru olur.

    Ayrıca, Admob ile tasarım aynı kefeye koyamayız.
    Kolay bir işse basittir zaten hocam. Admob ile değil, projeye entegre demek istedim. Basit sonuçta. Mucizeler yaratmanızı istemiyor kişi zaten, basit, düz mantık işini görecek bir logo, iş vb. istiyor. Ki profesyonel bir iş arıyorsa almasınlar işi olur biter. Yapabilecek biri varsa zaten ona göre gerçekten basit bir iştir demek.
  • 10-01-2024, 23:42:25
    #15
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet aynı şey. Kodlama bilgisi tasarımdan daha zordur. Tasarım yeteneğe dayalı, kodlama bilgiye dayalıdır ki konumuz bu değil. Basit logo deniliyorsa, her hangi bi şekilde yapılmış bir logo isteğidir. Gelişmiş profesyonel bi iş arayan kişi zaten öncesinde bi araştırma yapar iyi bir bütçe ayırır. Ama anlık lazım olan bi işi siz 3 saatte teslim ediyorsanız o iş basittir. Kişiye göre değil, size göre basit olan iş...

    İşinin ehli olan kişi, neyin basit olup olmadığını bilir zaten buna gücenmek alınmak niye onu anlamadım.
    Ertet haklı yorumu 23:38'de gördüm. 23:39'da onun için basit bir logo yaptım.

    https://imgyukle.com/i/yiz5Gp
  • 10-01-2024, 23:44:47
    #16
    Birisine iş yaptırırken işin basit olduğunu söylediğimizde " iş basit ise kendin yap " diye tepki vermesini de doğru bulursunuz her hâlde

    Alıntı
    Yapabilecek biri varsa zaten ona göre gerçekten basit bir iştir deme
    Bu mantıkla daha önce yapılan her iş de basit diyebilir miyiz.

    Ben fikirlerinize saygı duyuyorum. Bana göre de doğru yaklaşım değil.


    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay bir işse basittir zaten hocam. Admob ile değil, projeye entegre demek istedim. Basit sonuçta. Mucizeler yaratmanızı istemiyor kişi zaten, basit, düz mantık işini görecek bir logo, iş vb. istiyor. Ki profesyonel bir iş arıyorsa almasınlar işi olur biter. Yapabilecek biri varsa zaten ona göre gerçekten basit bir iştir demek.
  • 10-01-2024, 23:45:36
    #17
    tradingpoints adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözüm meclisten dışarı dün veya önceki gün özürlü bi vatandaş 20-30 script kurulacak scriptlerdeki hatalar giderilecek iş sonunda ödeme yapılacak rakam toplam 500 tl demişti.

    tam ağzıma geldi ben sana bin gönderiyimde bi daha konu açma diyecem ama la havle ya sabır dedim geçtim.

    sonrada konu açarlar filanca beni dolandırdı (haklı ardaşaları tenzih ediyorum)

    bazen ciddi ciddi sorguluyorum, bir işi veya hizmeti veya ürünü ederinin çok altında almaya çalışan dolandırıcımıdır diye...
    Daha geçen gün forumdan bir arkadaş "kolay" diye adlandırarak yalan olmasın sanırım 300-500TL gibi bir rakam için min. 16 - 18 saatlik bir iş veriyordu. Üstelik gelen yorumlara tepkisi de arkadaşlar yapacak adamlar yazıyor bana özelden zaten, siz yormayın kendinizi diye yorum atmıştı. Resmen ihtiyaç sahibini kullanıyor ve üstüne pişmiş kelle gibi sırıtarak yorum atıyordu, bunların önüne geçilecek bir sistem gerek...
  • 10-01-2024, 23:48:10
    #18
    berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen gün forumdan bir arkadaş "kolay" diye adlandırarak yalan olmasın sanırım 300-500TL gibi bir rakam için min. 16 - 18 saatlik bir iş veriyordu. Üstelik gelen yorumlara tepkisi de arkadaşlar yapacak adamlar yazıyor bana özelden zaten, siz yormayın kendinizi diye yorum atmıştı. Resmen ihtiyaç sahibini kullanıyor ve üstüne pişmiş kelle gibi sırıtarak yorum atıyordu, bunların önüne geçilecek bir sistem gerek...
    gayet iyi hatırlıyorum, yapmayacaksanız niye yazıyorsunuz vs gibi bişeler zırvalamıştı.iyice suyunu çıkardılar.