Daha geçen gün forumdan bir arkadaş "kolay" diye adlandırarak yalan olmasın sanırım 300-500TL gibi bir rakam için min. 16 - 18 saatlik bir iş veriyordu. Üstelik gelen yorumlara tepkisi de arkadaşlar yapacak adamlar yazıyor bana özelden zaten, siz yormayın kendinizi diye yorum atmıştı. Resmen ihtiyaç sahibini kullanıyor ve üstüne pişmiş kelle gibi sırıtarak yorum atıyordu, bunların önüne geçilecek bir sistem gerek...
gayet iyi hatırlıyorum, yapmayacaksanız niye yazıyorsunuz vs gibi bişeler zırvalamıştı.iyice suyunu çıkardılar.