sözüm meclisten dışarı dün veya önceki gün özürlü bi vatandaş 20-30 script kurulacak scriptlerdeki hatalar giderilecek iş sonunda ödeme yapılacak rakam toplam 500 tl demişti.
tam ağzıma geldi ben sana bin gönderiyimde bi daha konu açma diyecem ama la havle ya sabır dedim geçtim.
sonrada konu açarlar filanca beni dolandırdı (haklı ardaşaları tenzih ediyorum)
bazen ciddi ciddi sorguluyorum, bir işi veya hizmeti veya ürünü ederinin çok altında almaya çalışan dolandırıcımıdır diye...