Örnek olarak basit bir CSS işi verilecek başlığıyla konu açmak gayet normal.

Renk, font, pozisyon veya boyut gibi şeyleri değiştirmek istiyorumdur bu terim kullanırım.
Ama gibi mobil uyumlu olmayan siteyi responsive hale getirmek içinde kullanmam. Basit işe basit demek lazım.